Ten kontroler StarCraft został utworzony jako wpis konkursu. Celem konkursu było dostarczenie kontrolerem wykonanym na zamówienie do gry StarCraft Rel-Time-Strategy, która dzieliła się kilkoma funkcjami widzianymi w odpowiednich kontrolerach strzelców pierwszej osoby.
Styl rozpoczął się jako szorstkie szkice. Z przycisku projektu była prototypowana przed stworzeniem projektu online całego kontrolera. Renderowanie projektu zostało złożone jako wejście do konkursu, a także jesteśmy zachwyceni, że był również widziany z fizycznym urządzeniem. Obejmowało to wysyłanie danych w stylu do drukowania 3D. Co wróciło, było malowane, a także założyć, aby osiągnąć piękny wygląd widać powyżej.
Na ideał jest kij, który działa jako sterownik myszy. Przyciski po lewej stronie są tylko najbardziej potrzebne klucze zarządzanie gwiazdami. Wszystkie mapują do właściwej tajemnice klawiatury, a także wyliczają gadżet jako klawiatura HID, więc nie jest konieczna mapowanie przycisków. Mówi się, że gracz ma wybór, jeśli projekt nie pasuje.
[Przez Reddit z dużą ilością więcej informacji w Shoryuken]