Zabawa z matrycą LED, a także mysz

[Brad] właśnie uzyskała 32 × 32 RGB Matrix LED, a także podskoczył najlepiej w głębokim końcu za pomocą pierwszego projektu. Wypróbuj swoje umiejętności na gadżecie, wykorzystywał Arduino do prowadzenia obrotów pikseli z fizyką bouncing-ball.

Demo zaczyna się od groszeniowego burzy wielokolorowych spadających pikseli. W centrum burzy jest kursor, który kontroluje myszą PS2. Występuje, aby być myszą kuli, która ma sens, ponieważ nie należy pamiętać, że widziałem jakiegokolwiek rodzaju myszy optyczni, które nie były USB. Protokół PS2 jest prosty do sprawdzenia wykorzystania mikrokontrolera; O wiele więcej o tym w [Brada] Praca komponuje.

Przytrzymując lewy przycisk myszy, może narysować uporczywe piksele na ekranie. Spadające kule wchodzą w interakcje, odbijając się z przeszkód. Powyższy obraz pokazuje ramkę na trzech stronach ekranu, który uwięził piksele w pobliżu dołu. Może również usunąć piksele, które ma wpływ odprowadzania uwięzionych kulek jak dziura w pojemniku wody. Schludny!

Fizyka odbijająca sfera są zabawne do eksperymentowania. Oto jeden napędzany przez komputer analogowy.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *