[Mark Mullins] pracuje nad projektem o nazwie Quamera: Cam, która zajmuje wideo w każdym kierunku jednocześnie, tworząc w czasie realtime 3D w locie.
[Mark] stosuje się 26 Arducams, organizując je w konfiguracji Rombicubotaheedron, która składa się z trzech pierścieni 8 kamer z każdym dźwiękiem zarządzanym przez beaglebone; Górne i dolne pierścienie są pochylone w 45 stopniach, a centrum dźwięku wygląda bezpośrednio. Najlepsze i dolne kamery są zarządzane przez czwarty Beaglebone, który służy również do komunikowania się z NVIDIA Jetson TX1, który prowadzi wszystko. Wspólnie te kamery można zobaczyć we wszystkich kierunkach jednocześnie, z wystarczającą ilością nakładania się na dostawy bezszwowe wyświetlacz dla widzów.
Na obrazie w prawo, [Mark] testuje swoje oprogramowanie do uzyskania różnych kamer do współpracy. Banki kół i kropki i linie łączące się z nimi reprezentują najlepsze wyczucie komputera, jak doskonale łączą obrazy.
Jeśli chcesz sprawdzić projekt osobiście, [Mark] pojawi się z Quamery na Dopu Tiny Maker Faire w sierpniu. W międzyczasie, aby dowiedzieć się więcej o Jetson sprawdzić nasze dokładne wprowadzenie zarządu.