są specjalną rasą, a także liczne z nich mają bliskie połączenie z instrumentami, które grają. Może to być konkretna marka gitary lub określona konfiguracja potrzebna do osiągnięcia hałasu, którego szukają. Nikt nie ma lepszej więzi z instrumentem niż Brian może do jego czerwonego specjalnego. Gitara, z którą badała, a także grana z jego zawodem z królową, a poza tym nie miała wyjątkowo pokorne początki. Został rozwinięty od podstaw Briana, a jego ojciec Harold może.
Młody Brian może grać na nowy czerwony specjalny. Zwróć uwagę na magnesy dyskowe oryginalnych wykonanych przetworników
Była to na początku lat 60., a także młody nastoletni Brian może pożądać gitary elektrycznej. Problem polegał na tym, że dość nowe instrumenty były nadal raczej kosztowne – w liczne dolary. Daleko poza implikowanie budżetu umiarkowanej rodziny. Wszystko nie zostało zgubione. Tata Briana Harold był inżynierem elektrycznym, a także hakerem. Opracował radio, telewizor, a także meble wokół domu. Harold sugerował, że dwa opracowali nową gitarę elektryczną od podstaw jako projektu ojca-syna. Był to początek dwuletnich odysejczyków, które doprowadziły do rozwoju jednego z wielu znanych instrumentów muzycznych na świecie.
Brian był już znakomitym gitarzystą, odkrywając najpierw na jego tadzie George Formby Banjo-Ukulele, a także ukończenie gitary akustycznej Egmond. Pierwsze pierwsze formy Briana w gitarach elektrycznych pochodziły z eksperymentowania utrzymywania tego Egmond. Jeśli wyglądasz blisko, możesz nawet zobaczyć wpływ na ostatni styl czerwonego specjalnego.
Ciało jak również szyja
Szyjka na gitarze jest mahoń, wykonana z wiktoriańskiego kominka kominka płaszcza. Budynek, który mieścił kominek, był dawno zniknął, a także Harold miał płaszcz w swoim warsztacie. Brian wypełniła tunery z zapałkami, gdy wyrzeźbił szyję.
Centrum korpusu czerwonego specjalnego została wyprodukowana z dębu, drewno recyklingu ze starej stołowej. Boki gitary mogą być wykonane z słabszego materiału, ponieważ nie muszą obsługiwać napięcia ciągów. Zostały one wykonane z backboard – zaprojektowany materiał wykonany z bloków wszywce z drewna iglastego pomiędzy dwoma kawałkami forniru. Całe to drewno zostało wycięte, rzeźbione, a także ukształtowane z wykorzystaniem tylko narzędzi ręcznych. Dąb, a także mahoń to drewno liściaste, więc można obrazić dokładnie, jak długo trwało to, by wyrzeźbić blok w coś wyglądającego jak szyja gitary.
Szyja nie jest solidnym kawałkiem drewna. Wiele szyjki gitarowej obejmuje pręt stalowy o nazwie barem kratownicowym. Ten pręt wspomaga drewno wyciągnąć przeciwko napięciu ciągów. Czerwony specjalny nie jest inny. Brian, a także Harold podgrzewał jeden koniec pręta stalowego, a następnie pochylił go w pętlę. Pętla była przykręcona w boku korpusu na gitarze, podczas gdy reszta prętów biegnie z szyją do końca głowicy.
Brian pierwotnie pragnął gitary być pół-akustycznym, więc rzeźbił komory rezonansowe do płyty blokowej. Zorganizował nawet, aby zrobić f-Hole w ciele gitarowym. Kiedy gitara była jednak zrobiona, nie mógł przynieść się do odcięcia dziury w fornirze mahoniowej, co sprawia, że zewnętrzna skóra czerwonego specjalnego.
Czerwony specjalny pokrywa się z widokiem rentgenowskim pokazującym wewnętrzne, w tym system Tremolo Spring Valve
Tremolo
Gitarzystów rockowych wymaga systemu Tremolo (lub Vibrato). Jest to “whammy pasek”, który może dodać lub wyeliminować napięcie na strunach, umożliwiając gitarzystę, aby zgiąć wszystkie sześć notatek na raz. Problem z systemami Tremolo na gitarach jest to, że nie zawsze wracają do czystego punktu neutralnego, gdy muzyk odbywa się po zginaniu notatek. Jeden lub znacznie więcej ciągów nie będzie poza melodią. Błotnik zsynchronizował Tremolo miał ten problem, a także problemy zawsze spadły do tarcia.
Brian, a także Harold spędził dużo czasu na system Tremolo. Wykorzystali szyję gitary w toku, aby stworzyć tremolo testowany. Para poszła z trzema zmianami przed rozliczeniem w ostatecznym projekcie. Tarcie się pozbędzie się możliwe. Cały zespół Tremolo jeździ na krawędzi noża, który Brian, a także Harold Hardeded wykorzystuje związek utwardzający sytuację na kuchennym kuchennym kuchence. Wycieczka strun na siodłach rolkowych. Brian wykonał każdego z rolek z wykorzystaniem wiercenia ręcznego jako rodzaj rokarskiej tokarki. Wałki nie są niewoli – więc uszkodzony ciąg podczas show implikuje rolkę odbijając się gdzieś na scenie. Zmiana stylu w niewoli zmusiłaby Briana do modyfikacji stylu gry, więc po prostu utrzymuje zdrową dostawę zapasowych rolek pod ręką. Ogólnie rzecz biorąc, był to przełomowy projekt. W własnych słowach Briana “… Wszyscy stwierdzono, że powinienem go opatentował, jednak patenty są bólem na szyi, a także dlaczego nie dzielić się czymkolwiek ze światem?”
Czerwony specjalny korpus, pokazujący wewnętrzne wewnętrzne system zaworu Tremolo System (Greg Fryer)
Nakrętka lub nagłówka końca ciągów jest podobnaEwerse jest ciekawy design. Czerwony specjalny wykorzystuje zero-progu, więc struny nie zależą od dotykania nakrętki pozostać w melodii. To tylko przewodnik między zerowym Fret. Nawet z wyeliminowaniem tarcia, coś musi zaoferować wystarczającą siłę, aby utrzymać struny w melodii, a jednocześnie pozostaje wystarczające, aby gitarzysta wykorzystał bar Tremolo. Wiele systemów Tremolo wykorzystuje naprężenia sprężyn z tyłu na gitarze. Brian, a Harold poszedł z sprężynami kompresyjnymi zamontowanymi z przodu gitary. W szczególności wykorzystano sprężyny zaworu z motocykla. W zależności od tego, kto mówi opowieści, to mother motocykl Norton lub 1928 panther. Dwa otwory na dole gitary w pobliżu przycisku paska umożliwiają Briana zmienić napięcie w systemie ogólnym.
Ramię Tremolo jest najprawdopodobniej najbardziej rozmawiał o kawałku czerwonego specjalnego. Sam ramię został zbudowany z ramienia bagażnika rowerowego. Ostry metalowy koniec pręta uczyniłby grę na czerwonym wyjątkowym doświadczeniu. Brian rozwiązał to, najeżdżając do dziewiarskich dostaw swoich matki. Duża igła dziewiarska, wycięta, a także rozwinęła się w prawo, służy jako sugestia ramienia Tremolo.
Przełączniki
Przełącz szczegóły na czerwonym specjalnym (Greg Fryer)
System zmieniający się odbiornika jest jednym z najbardziej uderzających różnic między czerwonym specjalnym, a także zwykłym gitarami swojego dnia. Wiele gitar ma dwa lub trzy przełącznik ustawień, aby wybrać jeden z trzech przetworników. Czerwony specjalny ma sześć przełączników. Po pierwszym zbudowanym specjalnym, Brian ocenił różne konfiguracje okablowania odbioru. Pickupy mogą być podłączone równolegle lub serię, a także podłączony w fazie lub fazy. Brian nie mógł wybrać tylko jednej lub dwóch konfiguracji, więc Harold wyprodukował macierz przełączający, który zapewnił mu znacznie większą elastyczność. Pickups są podłączone w serii. Górny wiersz przełączników (z widoku gitarzystów) pozwala lub szoruje każdy z trzech odbiórków Dolny wiersz przełączników odwróć polaryzację każdego odbiornika, zmieniając fazę. Różne wydaje się, że Brian był w stanie wykonać, zostały wyświetlone na różnych piosenkach. Niezbyt często nie jest rzadkością dla Briana do modyfikacji ustawień podczas melodii – podczas nagrywania Rhapsody, wykorzystywany tylko o każdej kombinacji przełączników.
Pickups.
Każda część czerwonego specjalnego była procesem próby, a także błędu. To prawdziwy duch hakera za gitarą. Wiele prób nie działało po raz pierwszy, jednak Brian, a także Harold, aż dotarli do swoich celów. Przykładem tego jest przetworniki. Eksperymentowanie Briana z pickupami rozpoczęło się od jego gitary Egmond. Zakupił magnesy magnetyczne z Eclipse Magnetics z regionalnego sklepu sprzętowego. Opracowali rdzeń odbioru. Harold następnie wspomagał mu opracowanie maszyny do uzwojenia cewki, która umożliwiła Brian ręcznie wiatr niezliczonych obrotów drobnych kabla miedzianego wokół przetworników. Miał nawet licznik wiatru rozwinięty z kilometru rowerowego.
Internalie środkowego odbiór z czerwonego specjalnego. (Greg Fryer)
Brian nie miał jeszcze wzmacniacza, więc podłączył się do radia rodziny. Przystępnie działały! Byli bardzo jasnym brzmieniem, jednak miał jedną wadę. Podczas zginania notatek Brian odkrył, że byłby dziwny hałas, ponieważ ciąg przesunięty przez pickup. Skojarzy z nim do pozycjonowania północno-południem Polaków magnetycznych. Cięcie magnesów były poza narzędziami, które miał, a także niestandardowe magnesy były poza budżetem. Przystępnie działały, a także były to oryginalne gadżety wykorzystywane na czerwonym specjalnym. W końcu Brian musiał naprawić problem z wygięciem łańcucha. Wyruszył do sklepu, a także zakupił trzy oparzenia tri-sonic gitar pickups. Powlekał je w epoksydowaniu, aby zmniejszyć mikrofony, a następnie zainstalować je na czerwonym specjalnym. Te takie same trzy pickupy nadal znajdują się na gitarze. Warto zauważyć, że pickupy na czerwonym specjalnym uzyskają niesamowitą ilość nadużycia. Ma to ogromne, aby zakończyć opcją Briana w Pleckule. Wielu gitarzystów wykorzystuje plastikowy wybór. Brian zawsze wykorzystywał monetę sześciokątną. Jest to integralna część jego stylu, a także dźwięk, ząbkowana krawędź pewność, robi numer na pokrywach odbioru.
Po kolei
Brian może z jego czerwoną specjalną na scenie z Freddie Mercury w 1985 roku
Czerwona specjalna gitara została zakończona na początku lat 60. XX wieku. Brian zagrał na gitarze w swoich zespołach 1984, a także uśmiech. Nie było aż do Królowej w latach 70., że naprawdę uderzył go. Ponieważ wtedy czerwony specjalny był na całym świecie, a także grał na licznych koncertach. Brian miał wykonane kopie zapasowe, jednak jego główny instrument jest nadal taki sam taki sam, jak i jego ojciec rozwinął wszystkie te lata temu.
Można uwierzyć, że ręcznie robiony instrument taki, jak to byłoby potrzebne tonę utrzymania. Okazuje się, że czerwony specjalny był tak dobrze wykonany, że nigdy nie miałaproblem jor. Po prawie 40 latach specjalny pokazuje swój wiek, więc w 1998 r. Czerwony specjalny został remontowany, a także refinerowany przez ostrożne ręce Luthier Greg Fryer. Jego witryny szczegóły wykonane, a także znajdują się wyjątkowe zdjęcia wewnętrznych czerwonych specjalnych.
Jeśli chcesz sprawdzić znacznie więcej o czerwonym specjalnym, z pewnością sprawdź przez Briana, a także książkę Simona Bradleya na ten temat. Książka pokazuje poziom szczegółowości Briana, jak również Harold, który poszedł – nie tylko w budynku, jednak w dokumentowaniu czerwonego specjalnego. Obejmują one full-skalowe rysunki wymiarowe i odręczne raporty na każdym procesie wykorzystywane do rozwijania gitary.