utrzymanie kodu źródłowego do programów zamknięty jest czymś, co jest zwykle marszczącym się tutaj od wielu powodów. Zamknięty kod źródłowy jest mniej bezpieczny i mniej konfigurowalny, ale niestety nie będziemy w stanie przekonać wszystkich z merów otwartych kodu źródłowego w dowolnym momencie. Z drugiej strony, możliwe jest dekompilowanie niektórych z tych programów, których źródłem pozostaje za zamkniętymi drzwiami, próbując lepiej zrozumieć ten kod, a jeden z wielu bardziej doskonałych przykładów tego spóźnienia jest ten projekt, który w pełni dekompilowany Ocarina czasu.
Aby zacząć od kodu tego projektu, po prostu potrzebuje do klonowania repozytorium GIT, a następnie użyć pewnego zestawu narzędzi oprogramowania (w zależności od systemu operacyjnego użytkownika), aby skompilować ROM z kodu źródłowego. Stamtąd, że świat jest twoim słoikiem wypełnionym rupią. Jak widzieliśmy z innych dekompifiniowanych gier, można dokonać dowolnej liczby ulepszeń do oryginalnej gry, w tym zwiększenie szybkości klatek, poprawiając grafikę lub w inny sposób dodawanie rozkwitów, które nie byłyby tam.
Twórcy tego projektu podkreślają, że jest to wciąż praca w trakcie, ponieważ tylko jedna z 18 wersji została zakończona, ale fakt, że kod źródłowy, w których udało się dekompilować, budują w pełni roboczą grę po zrekomplecji Mówi, jak daleko wzdłuż. Widzieliśmy podobne procesy używane do innych gier, które również pomogły zilustrować, jak wiele poprawy jest możliwe podczas ponownego pisania starych gier z ich kodu źródłowego.
Dzięki [Lazarusowi] na końcówkę!