Gear gry Sega dostaje wyjście wideo

[Eviltim] wykopane głęboko w tradycyjnym systemie, aby wreszcie zapewnić narzędzie do gry odpowiednie wyjście wideo. Gear Gease było odpowiedzią Sega na GameBoya Nintendo. Poświęcił się na rynek, sprzęt do gry ponownie wykorzystał wiele sprzętu od niezwykle wybitnej konsoli systemowej głównej. Sprzęt nie był raczej podobny – szczególnie gniazdo kasety. Nie można grać w gry Game Games w systemie głównym, a także narzędzie do gry brakowało wyjścia AV, co oznaczało, że gracze zablokowały grając na małym fluorescencyjnym podświetlonym ekranie LCD.

[Eviltim] chciała zagrać kilka z tych zaokierunkowych tytułów na rutynowej telewizorze wykorzystującym oryginalny sprzęt. Aby to osiągnąć, musiał zacząć kopać w sygnały prowadzące LCD Game Gear. Lineage Master System był natychmiast widoczny, ponieważ sygnały napędowe Game Gear Sygnały były podobne w czasie, aby te wykorzystane do napędzania telewizora. Był nawet kompozytowy sygnał synchronizacji, który był nieużywany na sprzęcie gry.

[Eviltim] Najpierw zaprojektował obwód używający logiki dyskretnej ’74 serii, która konwersję sygnałów napędowych LCD do SCART RGB. UWAGA jest metoda budynku wykorzystywana w tym obwodzie. Wieża z trzema chipami 74HC374 umożliwia [Eviltim], aby wytworzyć R, G, a także wyjścia B bez wymagań dla złożonej płytki drukowanej.

Tak bardzo, że jest trójpiętra wieża chińska, [Eviltim] rozumiał, że było znacznie lepszy sposób. Odwrócił obwód z 32 MacroCell CPLD. Ta wersja również ma koder wideo NTSC, a także PAL, więc bez interfejsu SCART też mogą grać. Jeśli nie jesteś tak samo jak budynek, [Eviltim] oferuje te płyty na swojej stronie internetowej.

Widzieliśmy niesamowite rocznika hacki na gier na przestrzeni lat. Od NES w kasecie do niesamowitego budowania retropi. uderzył w pasek przeglądania, jak i sprawdź to!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *