Symulowanie przeszkód VR z hamulcami wózków inwalidzkich

[Joey Campbell] studiuje do jego doktoratów w interakcji Bristol, a także laboratorium graficzne, koncentrując się na interpretacji między oryginalnymi obiektami, a także obiektami online w dziedzinie exergaming- “Gamercising” gdzie ruch fizyczny, jak również wysiłek prowadzi grę. Celem jest sprawienie, aby wysiłek fizyczny odpowiada, co widziane w zestawie słuchawkowym.

[Joey] Skonfiguruj platformę testową, w której zmieniono przekładnie rowerowe treningowe na podstawie napotkanego terenu, starając się odkryć, jeśli ten realizm wpłynął na wyższe uczucie zanurzenia. On również dostarczył jakiś test ten, a także inne statystyki, aby sprawdzić, czy zachęciły graczy, aby ćwiczyć więcej.

W swoim obecnym projekcie [Joey] wyposażył wózek inwalidzki z parą servos kontrolowanych Arduino, które przechwytuje hamulce, aby symulować przeszkodę. W VR Realm gracz popycha wózek wózek w kierunku bloku online, a także hamulce angażują, potrzebując gracza, który utrudnił do omijania przeszkody.

Wyobraża sobie możliwości gry stworzonych w szczególności na wózkach inwalidzkich. Eyedrivatyczny wózek inwalidzki, który wygrał najlepiej za 2015 r. Dźwięki dla pracy!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *