Prototyp Disney Dodaje Haptic Feedback do interfejsu gestualistycznego

Ten mały gadżet dotyczy rozmiaru kamery internetowej, a także na górze ekranu komputera w wiele dokładnie. To usługa Disneya do Haptic Feedback na wejście gestowe. To znaczy, falować ręce w powietrzu, aby kontrolować komputer, a także zapewni Ci pewne poczucie naprawdę dotykania wirtualnych obiektów.

Rzecz strzela do toroidów powietrza w użytkowniku. Uważaliśmy, że najlepszy przykład dokładnie tak, jak to jest wykorzystywane, jest demo piłki nożnej w filmie. Gra gra w miejscu, w którym wirtualne piłki nożne są uruchomione w kierunku użytkownika. Platforma strzela do puffa powietrza, aby iść z każdą piłką. Kiedy dostaniesz rękę w najlepszej lokalizacji, poczujesz wir powietrza, a także zrozumieć, że skontaktujesz się z wirtualnym obiektem.

Po stronie sprzętu po prostu błagająca o odtworzenie w piwnicy. Właśnie tutaj mamy 3d drukowana obudowa, która ma sześć boków. Pięć z nich ma elementy głośnika, które wytwarzają fale ciśnienia, gdy zapewniono sygnał elektryczny. W przypadku skoordynowania powodują idealny wir pierścień (pomyśl do pierścienia dymu cygara), aby strzelać wszechstronną dyszę, która może być skierowana dzięki konfiguracji Gimbal. Programu aspekt, który sprawia, że ​​interaktywny jest kamera 3D, która może być ruchem kinektem lub skokowym, gdy jest wbudowany w warsztat domu.

[Dzięki moe]

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *